Translate

3.12.2013

21. Połów drogeryjny

Nyaa... =^.*=

Co porabiacie małe kotki?

W sobotę pobuszowałam troszkę po sklepach, właściwie drogeriach. I wpadło dosłownie kilka rzeczy w moje łapki. Oprócz tego co na zdjęciach jeszcze zestaw kosmetyków dla mamy na święta. :)
Będzie teraz czym masować ;)

Poszukiwałam turkusowego cienia, ten mi wpadł w oko. Teraz tylko przetestować.

Jak testować, to trzeba mieć czym ;) Pędzelków nigdy nie za dużo.
A to cień upolowany już jakiś czas temu. Jestem z niego bardzo zadowolona.


A tu w gratisie moja komódka, a właściwie zawartość jej blatu ;P Przy okazji możecie podziwiać moją jakże nowoczesną lampkę kinkiet xD Nigdzie nie mogę dorwać jakiegoś ładnego, fajnego i pasującego mi do sypialni. >.>


Jeśli lubicie ecchi możecie zajrzeć tutaj -> Ecchi-no Tengoku
A jeśli lubicie słodkie, 'straszne', pastelgothowe rzeczy klikajcie tu -> Creepy and cute

Teraz idę trochę zagrać w Skyrima
Ja ne~!

xoxo
Shion

1 komentarz: