Translate

27.02.2014

40. Tłusty czwartek i #OOTD welurowa sukienka

Nyaaa

Ile zjedliście już pączusiów? ^.*

To jest mój C:  Wcześniej jeszcze zjadłam donucika w polewie czekoladowej~



Teraz trochę poSkyrimuję, a później trzeba się troszkę 'pouczyć' ^^



Moje kotki ^.^

~~xoxo
Shion


24.02.2014

39. Secret - Starlight moonlight

Nyaa


Wreszcie ruszyłam się za przygotowanie materiałów do pisania pracy.... chociaż tyle. xD




~~xoxo
Shion

22.02.2014

38. Mini wish lista bucikowa

Nyaa... ^.^

Wpadłam przypadkowo na jedną stronę internetową-sklepu z butami SellYo. I przez to zrodziła się ta mini zachciewajka na kilka modeli. Myśląc o tym, że nie mam butów na lato wybrałam dział sandałkowy. Ale oczywiście nie mogło zabraknąć klasycznych litów, które podobają mi się od dawna. Może kiedyś takie zakupię, chyba że wcześniej już stracę na nie ochotę. xD

 klikając w podpis zdjęcia przeniesiecie się na stronę danego buta

śliczne delikatne beżowe

takie jak beżowe, ale wersja czarna

i te mi się bardzo podobają, idealne do moich ciemnych ubrań

a te na szybkie wyjście z domu, tzw. 'ciekanie'
i lity ;) jeszcze jest wersja zamszowa
śliczne floralne buty z Summydress



A tu bonusik, coś w stylu pastelgoth, cpk. Gdyby ktoś chciał są w ofercie CCC ;)




Znacie magiczne pudełeczka z niespodzianką? Znacie Shinybox?
Ja chcę poznać i w związku z tym biorę udział w konkursie. Może jeszcze ktoś się skusi?
Konkurs organizowany jest na blogu Świat oczami włosomaniaczki.




~~xoxo
Shion

18.02.2014

37. Pędzle do makijażu Beauties Factory ( make-up brushes from Beauties Factory review)

Nyaa

Dziś przyszedł czas na pokazanie mojego nowego nabytku. :)

Czaiłam sie długo, szukałam, szperałam, porównywałam i na tym kończyłam. Aż wreszcie nadszedł dzień kiedy powiedziałam 'dość'. Trzeba coś wybrać i zamówić. :D
W końcu zakupiłam moje pierwsze pędzle. Jestem amatorką, więc superprofesjonalnych narzędzi za ogromne pieniądze nie potrzebuję. Chciałam coś taniego i dobrego. Idyllistyczna zachcianka. ;3
Ale co ciekawe! znalazłam :D Piękny, całkowicie dla mnie wystarczający, cudowny zestaw pędzli.

zdjęcie zapożyczone od sprzedawcy

Zamówienie złożyłam 22 stycznia, a doszło do mnie już 3 lutego. To było pierwsze bardzo pozytywne zaskoczenie.
Na stronie przedmiotu widnieje adnotacja, iż dostanie się do zamówienia prezent-kredkę do brwi i kredkę do ust. Free gift oczywiście był, ale inny. I jestem z niego bardzo zadowolona. Ale o tym trochę później.

Paczuszka była bardzo dobrze zabezpieczona, wszystko owinięte w folię bąbelkową. Na paczce 'uwaga szkło'.


I tu już się naszym oczom ukazują prezenty: cień do powiek, tipsy i sztuczne rzęsy.

Cień jest fantastyczny. Piękny różowy kolor, dobrze napigmentowany.

Z tym prezentem trochę gorzej, ale to tylko dlatego, że nie używam takich rzeczy. Wzór jest ładny i dobrze wykonany.

Rzęsy bardzo mi się podobają, już nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuję.


Pędzle znajdują się w poręcznym, różowym etui. Wykonane jest ze sztucznego materiału, jakby imitującego skórę. Dzięki temu łatwo będzie je utrzymać w czystości w razie jakiegokolwiek ubrudzenia. Jedyną rzeczą do jakiej mogę się przyczepić jest zapach tego opakowania. Bardzo sztuczny i niezbyt przyjemny. Jednak po jakimś czasie jest w stanie się ulotnić. Myślę, że umycie w jakimś pachnącym mydełku również mogłoby pomóc.



Zestaw zawiera 12 pędzli: do pudru, różu, bronzera, podkładu i cieni. Włosie jest cudowne w dotyku. Bardzo mięciutkie. Można je miziać i miziać. :) Jaszcze żaden włosek mi nie wypadł. Dobrze się trzyma w rękojeści. 
Bardzo dobrze mi się nakłada nimi puder, podkład i róż. Do pędzelków do cieni muszę się jeszcze przyzwyczaić, ponieważ dotąd robiłam to palcami lub aplikatorem. 
Mają poręczne, wygodne rączki. Wszystko ładnie wykonane.

Z całego serca mogę polecić ten produkt, zwłaszcza amatorom. Jeśli chcecie mieć swój pierwszy zestaw pędzli, poszukajcie je na stronie, którą podam poniżej. Lub skuście się od razu na ten zestaw, do którego link również podam poniżej.
Jestem również zachwycona cieniem. Firma wie co robi, dodając takie próbki jako prezent. Myślę, że w przyszłości skuszę się na jakąś paletkę. To samo tyczy się rzęs. Jeśli będę zadowolona po ich założeniu, sądzę, że też znajdą się jakieś w koszyku do zamówienia. :D

Zestaw zakupiłam u tego sprzedawcy -> beauties factory
a dokładnie moje pędzelki znajdziecie pod tym linkiem -> make up brush set kawaii


~~xoxo
Shion

36. Walentynki #OOTD #NOTD i ciacho

Nyaa

Dawno mnie tu nie było.
Miałam egzaminy w szkole. Na szczęście wszystkie bardzo dobrze zaliczone. :D  Niestety cały czas wisi na de mną widmo licencjatu. A ja jako totalny leń jeszcze się nie zabrałam za dalsze pisanie. >.>

Ale nie o tym tutaj. :3

Jak Wam minęły Walentynki? Lubicie czy nienawidzicie?

My byliśmy na lodach w porcie. Mmm już wiem, że uwielbiam sorbet wiśniowy. ;)

Przy tej okazji miałam możliwość założyć nową sukienkę, od Mr. Gugu i Miss Go.


 Oraz pomalować paznokcie. ;) RIP dla mojego ułamanego paznokcia... xD


Gdy wróciliśmy, zjedliśmy jeszcze po kawałku tortu, który upiekłam.


~~ xoxo
Shion


05.02.2014

35. Różne różności - makijaże, rajstopki, misiowy kapelusik

Nyaaa

Dziś mały misz-masz. 

Na początek znalezione fotki z ostatniego makijażu inspirowanego gyaru(więcej zdjęć tutaj).



Gdzieś na jesień zakupiłam śliczny kapelusik-melonik z misiowymi uszami. Wygląda bardzo dobrze. Jedyny minus, że różne pypcie się na nim owierają, ale wystarczy to przetrzeć rolką i już. :D




Pod koniec stycznia dostałam od siostry kilka rajstop ;)
Są kruczoczarne, ale musiał trochę rozjaśnić zdjęcie by było lepiej widać wzór

w pasku z tyłu są gwiazdki




Ostatnio na zajęciach machnęłam koleżance szybciutki makijaż oka, miałyśmy mało czasu. Zdjęcia jak zwykle nie oddają w pełni kolorów.  
Użyłam czarnej kredki oraz cieni w odcieniach fioletu w zewnętrznym kaciku oraz jasnego różu/ecru bliżej kącika wewnętrznego, fioletowa kreska, czarny tusz, na dolnych rzęsach fioletowy.
Niestety nie mogłam zrobić zdjęcia otwartych oczu, ponieważ musiał użyć flasha-za ciemno było w pomieszczeniu, lepszych warunków nie miałyśmy. W każdym razie musicie uwierzyć na słowo, ze ładnie jej było. :3





W poniedziałek przyszły zamówione pędzelki do makijażu. Bardzo się ucieszyłam, jestem z nich zadowolona. O nich w następnym wpisie. :)



Na koniec zapraszam na moją szafę ~! 


~~xoxo 
Shion