Translate

30.12.2013

27. Już po Świętach... outfit na święta

Nyaa....

Jeszcze w klimacie świątecznym kilka zdjęć :3








A tu już koniec roku. Ciekawe co się wydarzy, co przyniesie nowy. ;)
Macie jakieś plany na najbliższe 12 miesięcy?

~xoxo
Shion

25.12.2013

26. Merri Christmas

Ho ho ;3

Radosnych Świąt~! Mile spędzonych w gronie najbliższych :3



Już po Wigilii ^^ .... można jeść mięsko~! xD
Prezenty odpakowane? Chwalcie się co dostaliście ;)


~xoxo
Shion

23.12.2013

25. Świąteczne paznokcie

Ho ho ho...

Świąteczne przygotowania dobiegają końca. :3
Właśnie pomalowałam sobie paznokcie, może kogoś nawet zainspirują do przystrojenia swoich ^^


I jeszcze świąteczna piosenka. Słuchaliśmy ją rok temu, ale nigdzie nie miałam jej zapisanej, na szczęście narzeczony przekopał internet i ją znalazł. :D


~xoxo
Shion

20.12.2013

24. Przed świętami

Hi...

Jak przygotowania przedświąteczne? oraz nastrój świąteczny?
U nas od wtorki stoi choinka i codziennie pakuję jeden-dwa prezenty :D Ładnie to wszystko wygląda.
Świąt niestety zbytnio nie lubię... Nie ma tej prawdziwej atmosfery, wyjątkowej, rodzinnej.. magicznej. To bardziej stos przygotowań, sprzątania domu w każdym kącie, zastanawiania się jaki prezent kupić i za co, no i co by zdążyć wszystko ugotować i upiec. Taka ciągła gonitwa. To nie jest właściwy klimat. 
Na dodatek nie ma śniegu, który na Święta by się przydał. Ogólnie bardzo się cieszę z takiej pogody jak jest. Chciałabym by była taka do wiosny, a potem jeszcze cieplej i ładniej. Ale jednak na święta, dla nastroju śnieg by się przydał.

A tak wygląda choineczka w naszym pokoju :3


Macie plany na Sylwestra?
My nie bardzo..i nie mam zbytnio pomysłu na niego.


~xoxo
Shion


Może ktoś chciałby coś kupić? Rzeczy są tutaj

14.12.2013

23. #OOTD Ćwiekowo, outfitowo

Grrr...

Dziś mały outfit. Doszła do mnie niedawno spódniczka, więc pierwszy raz ją użyłam. 
Jeszcze parę innych rzeczy kupionych tu i ówdzie przyszło do mnie pocztą, ale je pokarzę innym razem.



Między innymi kupiłam ćwieki, więc zrobiłam sobie opaskę z nich oraz bransoletkę.



Znalazłam też stary krzyżyk z żółtymi kamykami, które mi do niczego nigdy nie pasowały, tak więc przemalowałam je na niebiesko. ;)


A tu jeszcze pazurki :3



Od dziś mam certyfikat z robienia tatuażu brokatowego, niedługo będzie jeszcze z hennowego. :p 
No to teraz można jechać na wakacje i zarabiać tatuażem na małe wydatki xD hahaha

Do tego jeszcze z zabiegów przy użyciu preparatów z serii winoterapia, zabiegów na ciało Lipo Detox oraz zabiegu Pure Gold(kosmetyki z 24karatowym złotem). :D Haha, jest pierwsza rzecz na ścianę.


Zaczęliśmy oglądać Elfen Lied. Tak długo się zbierałam do tego anime ^^"  Biedna, kochana mała Nyu :3




xoxo
~Shion

08.12.2013

22. Pazurki galaxy

Nyaa..

Wczoraj przeglądałam stare zdjęcia i znalazłam to (patrz niżej). Uwiecznione moje pazurki galaxy. :D A wy lubicie taki motyw?


Jak Mikołajki minęły? U mnie bez prądu i w łóżku.... Ale dostałam mydełko i ślicznym zapaszku truskawek ^^ nyyya

xoxo
Shion

03.12.2013

21. Połów drogeryjny

Nyaa... =^.*=

Co porabiacie małe kotki?

W sobotę pobuszowałam troszkę po sklepach, właściwie drogeriach. I wpadło dosłownie kilka rzeczy w moje łapki. Oprócz tego co na zdjęciach jeszcze zestaw kosmetyków dla mamy na święta. :)
Będzie teraz czym masować ;)

Poszukiwałam turkusowego cienia, ten mi wpadł w oko. Teraz tylko przetestować.

Jak testować, to trzeba mieć czym ;) Pędzelków nigdy nie za dużo.
A to cień upolowany już jakiś czas temu. Jestem z niego bardzo zadowolona.


A tu w gratisie moja komódka, a właściwie zawartość jej blatu ;P Przy okazji możecie podziwiać moją jakże nowoczesną lampkę kinkiet xD Nigdzie nie mogę dorwać jakiegoś ładnego, fajnego i pasującego mi do sypialni. >.>


Jeśli lubicie ecchi możecie zajrzeć tutaj -> Ecchi-no Tengoku
A jeśli lubicie słodkie, 'straszne', pastelgothowe rzeczy klikajcie tu -> Creepy and cute

Teraz idę trochę zagrać w Skyrima
Ja ne~!

xoxo
Shion

27.11.2013

20. Creepy and cute

Nyaa :3

Ten tydzień, przynajmniej jak do tej pory, mam pod znakiem przyjaciółki. Widziałam się z nią w poniedziałek, wczoraj i dzisiaj. :D
Dziś pograłyśmy w scrabble, a ona później z Borysem w szachy.
Nawcinaliśmy się słodkości i było super! :D

Misa i Borys - decydujące starcie xD



Zapraszam na stronkę Creepy and cute(klikamy).
Znajdziecie słodkie, straszne, pastelowe i myślę że też przydatne wpisy. 


~~xoxo
Shion

23.11.2013

19. Mikołaj, butki i oczko

Szur szur..

Wczoraj się wyrwałam z domu. Z tej 'okazji' zachciało mi się umalować.  Wyszło mi tak.


Zdjęcie nie oddaje dokładnie wyglądu. W sumie zwyczajnie i codziennie. Ale wyglądało ładnie.
Plus musiałam wreszcie przetestować nowy cień.



No i teraz główny powód tej notki! :D
Dostałam już prezent świąteczny od narzeczonego. ^^ Przepiękne, przecudowne glany! :D
Tak się z nich cieszę, że stoją wyeksponowane na komódce. :P


Teraz czeka mnie strasznie trudne zadanie wymyślenia prezentu dla niego.... >.>
Był pomysł, ale został 'podkradziony' xD


A Wy macie jakieś świąteczne życzenia, wymarzone prezenty? :3


~ xoxo
Shion

16.11.2013

18. Babeczki, wisiorek od Shiro Neko + jego recenzja

Gimme gimme gimme!...


Wczoraj Borys upiekł pyszne babeczki! Mocno czekoladowe, a właściwie kakaowe. Były mokre i intensywne w smaku. Pyszności! :D

Tak wyglądają te pyszności :3
 Dzisiaj kupiłam śliczny wisiorek od ShiroNeko. Stare złoto, wieża Eiffla i róż. *u*

Był tak bardzo ładnie zapakowany. ^.^ W środku przywieszka jeszcze była włożona w torebeczkę z klipsem. 
A tak się prezentuje ;)
Wisiorek jest w kolorze antycznego złota. Łańcuszek idealnie pasuje do przywieszki. Zdjęcie Wieży w środku utrzymane jest w klimacie retro z lekką różową poświatą. Kokardka wykonana z wstążeczki w kolorze przybrudzonego różu. Piękny jest~!
~xoxo
Shion

13.11.2013

17. Zdjęcia

Nyaa...


Wczoraj pisałam, że może kupię dziś buty. Okazały się niestety za duże, ale nie mogłam się im oprzeć. Najwyżej kupię wkładki ;) Będą mi pasować do sukienki i wykorzystam je do jakiś zdjęć w niej czy coś. :)

Mam kilka zdjęć z sesji. Znajoma robi portfolio aby dostać się na ASP. Umówiłyśmy się jakiś czas temu. Na spotkaniu byłam z narzeczonym, więc i on jest na zdjęciach :D
Ta dam!

Zdjęcia autorstwa Nikodem Photography
Enjoy :D









~xoxo
Shion



12.11.2013

16. Pizza

Yum yum yum...


Piszę by się pochwalić ;) że wreszcie znowu udało mi się zrobić idealną pizzę :D Choć mogła jeszcze troszkę siedzieć w piekarniku. Ciasto tak pięknie wyrosło i była pyszna! :D



Pizze były dwie. Jedna (ze zdjęć wyżej) pół z szynką i podwójnym serem, pół z szynką, pieczarkami i pomidorkami cherry, a druga z pieczarkami i kiełbaską.
Moimi ulubionymi składnikami na pizzę są: ser ;), pieczarki, tuńczyk, pomidory, oliwki, salami, kurczak.

Przy tej okazji mogę zachwalić podwójną brytfannę do pieczenia pizzy. Dzięki temu w jednym czasie upieczemy dwie. Piekłam też na niej muffinki, mogłam wszystkie włożyć na raz, a nie na dwie tury.
To są dwie okrągłe blaszki (z dziurkami) z nieprzywieralną powłoką, które stawia się jedna na drugiej, a dokładniej do jednej przyczepia się trzy nóżki, na które stawia się drugą. :) Rewelacyjna sprawa.



Jeśli się uda, tzn. wszystko będzie w porządku (nie będą znacznie za duże), powinnam jutro mieć nowe butki-lolicie. :D

Może jutro wstawię jakieś zdjęcie z sesji fot., która była już... huuu... dwa tygodnie temu.


Jaka jest Wasza ulubiona pizza?

~xoxo 
Shion



Może chce ktoś coś kupić? -> "fb"

08.11.2013

15. Zachód Słońca

Nyaaa....


Jakieś dwa czy trzy dni temu był śliczny zachód Słońca. Tak ładny, że nie mogłam się oprzeć zrobieniu mu zdjęcia...a nawet czterech ;)



to zdjęcie najbardziej przypomina rzeczywisty widok



 Zaczęłam używać nowego szamponu do włosów. Wydaje mi się, że będzie bardzo dobry. Na razie umyłam nim dwa razy i włosy wyglądały po nim lepiej. Mniej suche są, chyba bardziej się błyszczą i mniej ich wypada. :D
Ogólnie stan mojej czupryny ;) jest z deczka nienajlepszy. Przywracanie im blondu z czerwieni nie służy za dobrze. W związku z tym musiałam zacząć używać trochę więcej preparatów niż sam szampon >.> Wzbogaciłam się o odżywkę i taką 'ekpresyjną' odżywkę w sprayu. Chyba trochę im to pomaga. A teraz jeszcze ten nowy szampon, który myślę, że jest strzałem w dziesiątkę. 


taki mały rozgardiasz zaraz po wstaniu ^^

~xoxo
Shion

02.11.2013

14. Halloween

Grrrr....

Lubicie Halloween?
Ja uwielbiam ;D

Od dobrych paru lat zawsze jakoś się w nie bawię. Impreza, przebieranki, strojenie pomieszczenia. Były pajęczyny, duchy, pająki, dynie i inne klimatyczne akcesoria.
Niestety w tym roku dzień minął zwyczajnie. Miało być przebranie jakieś i pójście na imprezę, ale nie wyszło. Za rok może będzie :D

hihihi


Skoro w tym roku nie było żadnego halloweenowego outfitu, dodaję zeszłoroczny ;)



~xoxo
Shion

29.10.2013

13. Skrót wydarzeń + #OOTD i próba fryzury kocie uszka

Nyaa...

Targi Urody minęły szybko. Zbyt wielu stoisk i atrakcji nie było. Przynajmniej takich, które mogłyby mnie przyciągnąć na dłużej. 
Zakupiłam peeling enzymatyczny z Bielendy, trzy kolory henny oraz pęsetę. Zawsze coś. Teraz mogę "hennować" i złuszczać naskórek kiedy tylko kto będzie chciał. ;)

Wczoraj mieliśmy bardzo fajny dzień. Pewna Pani fotograf zaproponowała sesję. Było miło i sympatycznie. Przeszliśmy chyba 1/4 miasta xD w poszukiwaniu odpowiednich scenerii. A na koniec naleśniki :D

Za chwilę Halloween! :D Uwielbiam takie creepy tematy. Niestety jeszcze planów nie mamy na ten dzień. Pewnie skończy się na siedzeniu w domu.... raczej na pewno. Przecież to środek tygodnia i mężuś ma zajęcia...hmmmm... zaraz zaraz... to czwartek! więc nie ma :D hahaha

A teraz fotka z tego jak próbowałam zrobić sobie fryzurę a'la kocie uszy... >.> no cóż.. poćwiczę jeszcze :D



~xoxo
Shion

18.10.2013

12. Nowa sukienka loli

Nyaa...

Wczoraj doszła paczka! :D Mam swoją nową sukienkę i tutu.
Jest śliczna, słodziutka, bardzo mi się podoba. Jestem w pełni zadowolona. ^^

Oto i ona. Metka głosi 'Infanta'

i tutu :)
Sukienkę udało mi się odkupić od jednej dziewczyny. Bałam się co do wymiarów. I szczerze przyznam, że mogłaby być z ten 1cm lub 2cm szersza w biuście. Byłoby wygodniej. Ale tak też jest dobrze, daje radę! :D
Bardzo mi się podoba.
Teraz chcę tylko zrobić do niej przepaskę oraz przerobić halkę od innej sukienki tak by pasowała do tej.
Ostatnia rzecz jakiej będzie mi brakowało to butów. :( 

Chciałabym takie.... ale nigdzie nie mogę ich znaleźć. Na Bodyline wyprzedane póki co.
z bodyline
~xoxo
Shion

16.10.2013

11. Plany, życie i inne pierdoły x3

Nyaa...

Już od dłuższego czasu myślę żeby coś napisać, ale później zapominam i tak jakoś to wychodzi.
Także dziś streszczenie z około dwóch tygodni. :3

Skarb zrobił przepyszną lasagne :D Tak dobrej dawno nie jadłam. Zresztą wszystko co on zrobi jest wspaniałe. Ma talent ^^ Niestety zapomniało mi się zrobić zdjęcie, a szkoda bo też i ładnie wyglądała. 

Odkupiłam sukienkę i tutu i teraz czekam z niecierpliwością na paczkę. Mam nadzieję, że jutro w końcu będzie. :D

Zastanawiam się też nad kupnem soczewek....
Myślałam o tych: GEO Xtra WBS 202 Bella Blue


Kupiłam sobie wreszcie płyn micelarny. Przynajmniej po nim nie jest już potrzebny tonik ;)
I jeszcze glinkę zieloną dla narzeczonego. Dzięki temu będę mogła mu zrobić pełny zabieg pielęgnacyjny (taki na możliwości domowe ^.^ ). 
Myślę jeszcze o kupnie peelingu enzymatycznego(nadaję się niemalże do każdego rodzaju cery) na tych targach oraz poszukaniu henny. I będę mogła robić, robić, robić, ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i się cieszyć. :P


Nigdy nie mogę znaleźć ładnych (pasujących mi pod względem wyglądu) kozaków na zimę. A dzisiaj ujrzałam takie prawie idealne! Ale niestety prawie. Były śliczne. Pod kolano, ze skóropodobnego materiału, wiązane ładnie na całej długości, z ociepleniem w środku, na grubym obcasie.... lecz, miały cienką podeszwę. T_T Tak mi przykro....


Nawiązując do wpisu z kartkami z Anglii, dziś znalazłam jeszcze trzy w domu. Pokażę Wam:


Jak dla mnie są śliczne!


~xoxo 
Shion


14.10.2013

10. Jedzonko na mieście

Nyaaa... =^.^=

* dopiero teraz zobaczyłam, że notatka, którą napisałam 5 tego nie opublikowała się..... więc oto i ona:

Wczoraj byliśmy w Jerry's burger. Chcieliśmy zobaczyć czy faktycznie podają tam takie wypasione burgery i jak smakują. 
Jak weszliśmy, nie było gdzie usiąść, więc poczekaliśmy trochę przy barze w międzyczasie zamawiając po zestawie. 
Ludzi było dużo i wszystko robią-gotują, smażą itd na miejscu. W związku z czym musieliśmy trochę długo czekać. Z tego względu przyniesiono nam dodatkową porcję frytek z dwoma sosami bbq i chili w czasie czekania na nasze zamówienie.
Czekać było warto. Burgery są tam ogromne. I pyszne. Choć w naszych porcjach wołowina była nie do końca wysmażona, ale każdy lubi inną. Mi nawet taka odpowiadała. Najedliśmy się bardzo! Ja nawet nie byłam w stanie dokończyć sałatki. Ogólnie polecam. :D
Podają tam też amerykańskie pancakes'y. Wyglądają przepysznie i przesłodko. Koniecznie będę musiała je spróbować. Kusiły bardzo jak przechodziły koło nas do łapek innych klientów.
Klimat też mają amerykański, lata 50-60's. Choć puszczana muzyka nie zawsze się wpasowuje.


Tak wyglądała nasza strawa :D
Dirty Harry

Chesseburger



Ostatnio moja przyjaciółka miała urodziny. Kupiłam dla niej kilka drobiazgów jak byłam w Anglii.
Oni mają tam taki ogromny wybór kartek okolicznościowych. Na każdą okazję, od każdego i dla każdego. Zakochałam się przynajmniej w 100 kartkach. W każdym sklepie marketowym je mają, na poczcie i w specjalnych sklepach zajmujących się tym rodzajem towaru. W każdym ze stoisk jest ich duuużo i są śliczne! Prześliczne. Ubolewam nad tym, ze w Polsce takich nie ma ;_;

Kompletny prezencik dla Niej :3

Kartka z zewnątrz. Jest tak bardzo pasująca do mojej Misy.

Kartka w środku

Inna kartka, którą zakupiłam



xoxo ~~Shion