Translate

19.07.2015

107. Sukienkowe inspiracje | Shein promotion dress

Hej

Lato w rozkwicie. Wyjazdy na wakacje są uskuteczniane, wszelkie przyjęcia, na plaży, dyskotece, klubie, w domu, wesela. A co najlepiej założyć na takie okazje oraz na co dzień gdy jest ciepło? Sukienkę! :)

Poniżej moje propozycje:
Kliknij w numerek, to przeniesie Cię od razu na stronę danej rzeczy.
I choć nie lubię tego, to bardzo proszę o to klikanie w numerki. Tobie zajmie to chwilę, może jest trochę upierdliwe, ale dla mnie przydatne.

1  2  3  4
5  6  7  8
9  10  11  12  13



A do tego na stronie SheIn trwa nowa promocja :)



~~xoxo
Shion

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne rzeczy najbardziej podoba mi się nr 3 i 4 :)
    Poklikałam we wszystkie :)
    Miałabym wielką prośbę jakbyś poklikała także u mnie dziękuję :)
    http://life-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, poklikałam :) Mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń