Translate

4.08.2015

112. Paznokcie jak skóra z miedzią | Efekt skóry od Wibo Leather Nail Polish

Hej

Już dawno temu były w sprzedaży lakiery dające efekt skóry na paznokciach od marki Wibo. Byłam bardzo ciekawa jak to na prawdę wygląda i skusiłam się na jeden egzemplarz, w kolorze bezowym. Wypróbowałam go dopiero teraz...no może z dwa miesiące temu.

Co o nim sądzę?... tyłka nie urywa. Kolor jest bardzo ładny, ciepły, delikatny beż.
A co do efektu... nie pomyślałabym, że to skóra, bardziej przypomina mi w fakturze lekki sugar. Nie jest też zbyt wyraźny. Nie wygląda brzydko, ale też nie oszałamiająco.
Zresztą oceńcie sami, po zdjęciach poniżej.
A może Ty masz jeden z tych lakierów? Co o nim sądzisz?

Na serdecznym za to moja ulubiona miedź z Lovely. Podoba mi się jej odcień.






Jako baza odżywka Eveline Diament, Wibo Leather, Lovely Gloss like gel, Golden Rose Top Look Like Gel



Miłego tygodnia!



~~xoxo
Shion

2 komentarze:

  1. nooo. ja musze sobie w koncu zrobic tez. narazie chodze z ogryzkami, bo za czesto zmienialam lakierek hybrydkowy... ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczne paznokcie ! Trochę nie mój kolor, ale i tak super <3

    PS. Wygrałaś mini rozdanie u mnie na blogu i chciałam Cię poprosić o wiadomość z adresem do wysyłki nagrody na maila: pandawaa@wp.pl

    Pozdrawiam ^^
    manokine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń