Translate

14.10.2013

10. Jedzonko na mieście

Nyaaa... =^.^=

* dopiero teraz zobaczyłam, że notatka, którą napisałam 5 tego nie opublikowała się..... więc oto i ona:

Wczoraj byliśmy w Jerry's burger. Chcieliśmy zobaczyć czy faktycznie podają tam takie wypasione burgery i jak smakują. 
Jak weszliśmy, nie było gdzie usiąść, więc poczekaliśmy trochę przy barze w międzyczasie zamawiając po zestawie. 
Ludzi było dużo i wszystko robią-gotują, smażą itd na miejscu. W związku z czym musieliśmy trochę długo czekać. Z tego względu przyniesiono nam dodatkową porcję frytek z dwoma sosami bbq i chili w czasie czekania na nasze zamówienie.
Czekać było warto. Burgery są tam ogromne. I pyszne. Choć w naszych porcjach wołowina była nie do końca wysmażona, ale każdy lubi inną. Mi nawet taka odpowiadała. Najedliśmy się bardzo! Ja nawet nie byłam w stanie dokończyć sałatki. Ogólnie polecam. :D
Podają tam też amerykańskie pancakes'y. Wyglądają przepysznie i przesłodko. Koniecznie będę musiała je spróbować. Kusiły bardzo jak przechodziły koło nas do łapek innych klientów.
Klimat też mają amerykański, lata 50-60's. Choć puszczana muzyka nie zawsze się wpasowuje.


Tak wyglądała nasza strawa :D
Dirty Harry

Chesseburger



Ostatnio moja przyjaciółka miała urodziny. Kupiłam dla niej kilka drobiazgów jak byłam w Anglii.
Oni mają tam taki ogromny wybór kartek okolicznościowych. Na każdą okazję, od każdego i dla każdego. Zakochałam się przynajmniej w 100 kartkach. W każdym sklepie marketowym je mają, na poczcie i w specjalnych sklepach zajmujących się tym rodzajem towaru. W każdym ze stoisk jest ich duuużo i są śliczne! Prześliczne. Ubolewam nad tym, ze w Polsce takich nie ma ;_;

Kompletny prezencik dla Niej :3

Kartka z zewnątrz. Jest tak bardzo pasująca do mojej Misy.

Kartka w środku

Inna kartka, którą zakupiłam



xoxo ~~Shion


3 komentarze:

  1. świetne są te kartki! niestety ale w Polsce nie znajdzie sie niczego wiecej niż "wszystkiego najlepszego z okazji urodzin/imienin/świąt" :( a jak już to za niebotyczną cene..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. niestety. Bardzo nad tym ubolewam. I nie mam ochoty nawet kupować 'naszych' kartek.

      Usuń
  2. To prawda co do kartek. To samo w Japonii..

    OdpowiedzUsuń