Translate

16.10.2013

11. Plany, życie i inne pierdoły x3

Nyaa...

Już od dłuższego czasu myślę żeby coś napisać, ale później zapominam i tak jakoś to wychodzi.
Także dziś streszczenie z około dwóch tygodni. :3

Skarb zrobił przepyszną lasagne :D Tak dobrej dawno nie jadłam. Zresztą wszystko co on zrobi jest wspaniałe. Ma talent ^^ Niestety zapomniało mi się zrobić zdjęcie, a szkoda bo też i ładnie wyglądała. 

Odkupiłam sukienkę i tutu i teraz czekam z niecierpliwością na paczkę. Mam nadzieję, że jutro w końcu będzie. :D

Zastanawiam się też nad kupnem soczewek....
Myślałam o tych: GEO Xtra WBS 202 Bella Blue


Kupiłam sobie wreszcie płyn micelarny. Przynajmniej po nim nie jest już potrzebny tonik ;)
I jeszcze glinkę zieloną dla narzeczonego. Dzięki temu będę mogła mu zrobić pełny zabieg pielęgnacyjny (taki na możliwości domowe ^.^ ). 
Myślę jeszcze o kupnie peelingu enzymatycznego(nadaję się niemalże do każdego rodzaju cery) na tych targach oraz poszukaniu henny. I będę mogła robić, robić, robić, ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i się cieszyć. :P


Nigdy nie mogę znaleźć ładnych (pasujących mi pod względem wyglądu) kozaków na zimę. A dzisiaj ujrzałam takie prawie idealne! Ale niestety prawie. Były śliczne. Pod kolano, ze skóropodobnego materiału, wiązane ładnie na całej długości, z ociepleniem w środku, na grubym obcasie.... lecz, miały cienką podeszwę. T_T Tak mi przykro....


Nawiązując do wpisu z kartkami z Anglii, dziś znalazłam jeszcze trzy w domu. Pokażę Wam:


Jak dla mnie są śliczne!


~xoxo 
Shion


3 komentarze:

  1. uwielbiam lasange! mmm

    co do soczewek są boskie i podobno mega wygodne, sama zastanawiam sie nad brązowymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym komentarzem pomogłaś mi się zdecydować na pewno na nie. ^^

      Usuń
  2. Jejuu ta dla taty jest śliczna!!! Ja też lubię lasagne..czizzz jak ja dawno jej nie jadłam :(

    OdpowiedzUsuń