Translate

19.06.2015

101. Czas wolny, konsola PS4, Wiedźmin 3

Hej

Kto nie słyszał o Wiedźminie 3? Chyba nie ma takiej osoby. ;)
Parę dni po premierze Luby zakupił go wraz z konsolą. Grał w poprzednie części, poza tym to "Wiedźmin", więc jak nie kupić?

Zobaczyłam jak on gra. Później włączyłam sama. No i mnie uderzyła miłość(taka zdrowa xD) do tej gry.

Są zadania do wykonania, otwarty świat, można iść pieszo, jechać konno i szybko podróżować, do tego ciekawa fabuła, wymachuje się mieczem i używa znaków, a wszystko to osadzone w malowniczych krajobrazach. Raj dla mnie! <3

Oczywiście gra ma różne bugi i niedoskonałości, ale.... zostawmy to. Bądźmy dumni z naszej rodzimej produkcji.

Dzisiaj na przykład przechodziłam moim Geraltem przez wieś Zamurze w stronę Novigradu. Było tam tak pięknie(!), sielsko, śliczna polska wieś z czasów, gdy chaty ozdabiali kolorowymi malunkami kwiatów.

Konsola umożliwia dzielenie się zrzutami ekranu lub filmikami na facebooku i twitterze oraz w wiadomościach prywatnych.
Stare screeny

A co do konsoli, jest to Playstation 4. Biała, jest śliczna. Podobno pod względem podzespołów lepsza od Xbox One. Nie wiem, nie znam się. Ładną ma rozdzielczość i HD, do tego jest dużo ładniejsza od One.

Oprócz tego pad od niej jest leciutki i ładowany przez kabel podłączany do konsoli. Porównując z Xbox 360, który mamy, PS otrzymuje za to dwa przeogrome plusy. Waga pada poprzednika mi nie przeszkadzała dopóki nie pograłam nowym dłużej i zachciało mi się zagrać w starą grę... Łapki wymiękają po dłuższym czasie.

 Na PS mogę przeglądać internet, oglądać filmiki na youtube, player, a od niedawna również odtwarzać wszelkie pliki multimedialne. Także wreszcie filmy z dysku i zdjęcia na dużym ekranie! :) A to jeszcze nie wszystkie je funkcje.
Polecam! ^^

Jak coś znajdziecie mnie pod nickiem Shion Kashiwazaki


Tymczasem wracam się uczyć do egzaminów :3

~~xoxo
Shion

10 komentarzy:

  1. Mój luby też kupił Wiedźmina i... przepadł na kilka dni. Myślałam, że zginął T^T ja jednak pozostanę przy książkach ^^
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mu się nie dziwię ^^ A książki bardzo chciałabym przeczytać, ale na razie nie mam skąd ich skołować

      Usuń
  2. Tak strasznie chcę zgrać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała możliwość to przepadniesz ^^

      Usuń
  3. napalam sie na ta gre jednak jedyne co mam to ps3 takze ciesze sie swoimi assassinami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam grać w Black Flag, ale dla mnie Wiedźmin wygrał. Może później wrócę do Assassina

      Usuń
  4. Odkąd pierwszy raz ją włączyłam to pokochałam :D Jak zacznę grać to kilka godzin mnie nie ma xD

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. 59 yr old Project Manager Ferdinande Rewcastle, hailing from Windsor enjoys watching movies like Bright Leaves and Magic. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Eclipse. strona tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet na ps4 nadal dobrze wygląda ta gra!

    OdpowiedzUsuń