Translate

13.09.2013

2. Farbning... x3

Nyaa
Powoli robię się na blond. Jest już za mną druga wizyta u fryzjera. I prawie jest już całkowicie jasno na mojej głowie, ale jeszcze są prześwity czerwonego. W sumie wygląda to ładnie i dość oryginalnie. Nawet mi się podoba. Choć teraz jak dłużej chodzę w tych włosach zaczynają mi się nudzić. Obawiam się, że długo w blondzie nie wytrzymam. Ale i tak chcę je później przekolorować na coś innego. ^^
Dzień udany w związku z powyższym. Po fryzjerze pojechaliśmy z narzeczonym do galerii odwiedzić Empik i Saturna (Mortal Kombat zakupiony), a przy okazji wrzucić coś do żołądków. Niestety mój ciężko zniósł wizytę u fryzjera i domagał się zwiększenia powłoki xD (czyt. masz mi natychmiast dostarczyć pyszne jedzonko!)
Teraz gram w Avengers czekając na narzeczonego, ale chyba się nie doczekam, więc oyasuminasai! ^.*




Jeszcze czerwony kotek =^.^=

~~xoxo
Shion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz