Translate

15.07.2014

60. Porządek w szafie i opaska z różami

Nyaa
Wreszcie się do tego zabrałam...a właściwie dokończyłam porządek. Już wcześniej leżała sterta ciuchów w sypialni. Posegregowałam je co do wyrzucenia, a co do szuflady. Po tym przez kilka dni wszystkie ubrania leżały na łóżku czekając, aż wezmę się za szafę. I udało się! Przejrzane wieszaki i parę rzeczy trzeba było się pozbyć. Wyszło tego kilka pudełek i teraz nie wiem co z tym zrobić... Szkoda mi wyrzucić, kilka ubrań jest na szafie klik Pewnego dnia chyba będzie trzeba to wywieźć gdzieś.
Tak to wyglądało po spakowaniu ;)

Ostatnio zrobiłam też na zamówienie opaskę z różami. Musze przyznać, że efekt mi się podoba. Dużo lepiej się prezentuje niż taka ze wstążkowymi kwiatuszkami.

Wzięłam się w końcu za oglądanie 6. sezonu True Blood. Jestem trochę w tyle, a już 7. wychodzi. Nadal jest fajny, można się momentami pośmiać. Chociaż już nie przemawia do mnie tak jak kiedyś. 
Dzisiaj też obejrzymy drugą część Piratów na Karaibach. Wczoraj była pierwsza. Taki minimaraton rozłożony na 4 dni. ^.*
Polecacie jakiś dobry, fajny, wciągający film?

~~xoxo
Shion

4 komentarze:

  1. ja ogladam once upon a time
    reign <3
    the white queen
    teen wolf
    arrow
    kazdy mnie wciagnal okrutnie..moze ktorys ci sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  2. im mniej w szafie tym lepiej, później wiadomo czego się pozbyć bez sentymentów.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne! :) Mi zawsze szkoda czegoś wyrzucić. Myślę 'a może jeszcze to założę', ale przyszedł ten dzień, gdzie było mi wszystko jedno i powyrzucałam co było niepotrzebne. :)

      Usuń