Translate

31.07.2014

62. Makijaż oka w fioletach, żółci i granacie

 Nya
Dziś na szybko. Makijaż oczu, który ostatnio zmalowałam, w fioletach, żółci i granacie. Co prawda ten żółty wygląda tu trochę jak pomarańcz... ale trudno. :)
1. Nałożenie korektora na całą powiekę jako bazy
2. Fioletowy cień w zewnętrznym kąciku oka, trochę w wewnętrznym i w załamaniu.
3. Na środek powieki żółty cień. Rozcieramy granice.
4. Trochę żółtego nad załamanie powieki i rozcieramy.
5. Na dolnej powiece w zewnętrznym kąciku nanosimy granatowy cień
6. Na dolnej powiece w wewnętrznym kąciku aż do granatu żółty cień, rozcieramy granice.
7. Rysujemy czarną kreskę kredką przy linii rzęs górnej powieki oraz na linii wodnej.
8. Poprawiamy tę kręskę eyelinerem
9. Przyklejamy sztuczne rzęsy, w razie potrzeby poprawiamy kreskę eyelinerem
10. Tuszujemy rzęsy górne i dolne. Gotowe ;)
~~xoxo
Shion


PS. Zapraszam też na fb, link po prawej stronie w pasku bocznym.

6 komentarzy:

  1. Jak długo robisz takie makijaże? *0*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tu pobawiłam, więc sądzę, że ok 10-15 min mi zeszło.

      Usuń
  2. Piękny, taki magiczny :) Uwielbiam takie kolorowe makijaże, a ten wybitnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zacny mejku ;) na przyszlosc tylko przyklejaj rzesy blizej swoich, by uniknac 'szpary' miedzy dwoma liniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, wiem. Bardzo mnie razi to jak to wyszło na zdjęciach zwłaszcza. Nad przyklejaniem rzęs musze poćwiczyć.

      Usuń
  4. Świetny efekt, ale nie malowałabym się tak :o Wolę delikatny makijaż :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń