Translate

28.07.2014

61. Peeling cukrowy Perfecta SPA ujędrniający czekoladowy + olejek kokosowy

 Nyaa
Dzisiaj recenzja. Zdjęcia czekały na to bardzo długo... W końcu się zebrałam i...  zapraszam. :3

Na gwiazdkę zażyczyłam sobie peeling do ciała. Wybrałam Perfecta SPA Czekolada + olejek kokosowy. Po pierwsze dlatego, że uwielbiam czekoladę, po drugie jest z tej serii co moje masło do ciała. Taki komplet. :3
W zeszłym tygodniu ten peeling mi się skończył. Jak widać wystarczył mi na długo, ale to dlatego też że nie używałam go za każdym razem. Albo wcale nie złuszczałam naskórka lub stosowałam to co miałam w kuchni. O tym w kolejnym wpisie. ^^

Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała ujędrniający czekolada + olejek kokosowy
pojemność: 225ml
cena: coś koło 12 zł chyba

Producent o nim:
Peeling jak wiadomo ma złuszczać naskórek, ten martwy oczywiście. Robił to, skóra była po nim gładsza, bardziej miękka i delikatna, lekko nawilżona. Aczkolwiek jakiś wybitny zdzierak to nie jest, raczej delikatniejszy. Ujędrnienia.. nie zauważyłam.
To co mnie w nim urzekło, to zapach. Jest cudowny~! Zdecydowanie poprawia nastrój. Czekolada i lekka nutka kokosu. Piękny. Mogłabym tylko siedzieć nosem w pudełeczku i wąchać.
Kosmetyk wygląda jak na zdjęciu poniżej. 
Drobniutkie brązowe kuleczki zawieszone w balsamowym płynie. 
Pudełeczko jest odkręcane. Trzeba uważać by woda nie dostała się do środka, ponieważ trochę jakby rozpuszcza substancję. Ale nie jest to jakiś problem.
Dzięki takiemu opakowaniu mogłam zużyć peeling do ostatniej kropelki. I na tym mi zależało. Do aplikacji wygodniejsza mi się wydaje tubka, jednak ja postawiłam na bezproblemowe zużycie do końca. ;)
Jeszcze skład:
Polecam go do zrelaksowania się w czasie kąpieli i delikatnego złuszczenia naskórka. ;)
Och ten zapach... chcę go więcej xD
~~xoxo
Shion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz