Translate

1.09.2014

72. Miesiąc w zdjęciach - sierpień

Nya
Szybki przegląd ostatniego miesiąca? Jasne! Lecimy :)
Ach.. było tak ciepło.... tęsknię
Nowy nabytek! To chyba najważniejsze 'wydarzenie'. Długo szukałam koszuli idealnej - kratki idealne. W końcu jest. Chyba za bardzo ją polubiłam, bo co chwila na zdjęciach się znajduje xD
 Uh, i lody.. dobre i tanie ;P Zawojowały naszą zamrażarką hihi A do znalezienia są w Biedronce

Jak jesteśmy przy lodach, to jedzenie. W tym miesiącu trochę mniej frykasów. Ale spaghetti Luby zrobił :) Pyszne!
Wygrałam w rozdaniu u Monnie :) Nagroda okazała się przecudowna. Idealna dla mnie :*
Jeszcze trafiło się kino, o czym już pisałam. Byliśmy na "Lucy"
Pod koniec miesiąca zaczęłam praktyki i jest fajnie... szkoda, że jeszcze nie umiem manicure i pedicure. Mam nadzieję, że szybko to zaczniemy na zajęciach.
Przedostatnio jak wracałam do odmu było tak zimno i mokro.. fuj ;/ Gdzie jest lato?
..ale następnego dnia było już cieplutko. Biała bokserka z koronką, czarne spodnie, glany i.. znowu koszula xD
A teraz znowu brzydko za oknem ;/

A Wam jak minął ostatni miesiąc wakacji?
~~xoxo
Shion

1 komentarz:

  1. Ooo..widzę sweterek w serduszka! :D Koszula w kratę rzeczywiście super, sama mam kilka i też uwielbiam! Lody...mm mówisz, że dobre? Muszę spróbować. Podoba mi się chusta w krzyże. Lucy się podobała?

    OdpowiedzUsuń