Translate

31.01.2015

88. Organizacja toaletki, nowe pojemniki - organizery z Biedronki

Nyaa

Znowu są do kupienia pojemniki przezroczyste plastikowe w Biedronce. W zawiązku z tym i ja się na nie skusiłam. W moje łapki wpadł organizer na pędzle oraz pudełeczko serduszkowe na biżuterię.

Przyjemność z układania moich szpargałów w tych pojemnikach skłoniła mnie do większych porządków. I tak opróżniłam całą szufladę w mojej komodzie, posegregowałam produkty do makijażu w jedno miejsce-do mojego kuferka oraz bardziej podręczne do nowego organizera,a na pozostałe pierdółki musiałam znaleźć jakiś sposób, lepiej je poukładać.

Od nowo zakupionych przedmiotów zostały mi pudełka, więc przekroiłam je na pół, skleiłam by lepiej się trzymały oraz obłożyłam serwetką by ładniej wyglądały. Poniżej znajdziecie zdjęcia z etapów ich wykonania. 

Dzięki zrobionym pudełeczkom w szufladzie panuje ład i porządek. A i na komodzie mam wszystko co trzeba, niby na wierzchu ale schowane i ułożone. 
Z biedronkowych organizerów jest zadowolona, ładnie wyglądają i są praktyczne.
I tak się teraz prezentuje zorganizowana szuflada
A tak na komodzie wygląda mój uporządkowany bałagan




~~xoxo
Shion

2 komentarze:

  1. Pięknie zorganizowane! U mnie jest niestety straszny bajzel :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też był ogromny, więc musiałam to w końcu trochę ogarnąć... do następnego bajzlu. One tak łatwo się robią same z siebie.

      Usuń