Translate

22.02.2014

38. Mini wish lista bucikowa

Nyaa... ^.^

Wpadłam przypadkowo na jedną stronę internetową-sklepu z butami SellYo. I przez to zrodziła się ta mini zachciewajka na kilka modeli. Myśląc o tym, że nie mam butów na lato wybrałam dział sandałkowy. Ale oczywiście nie mogło zabraknąć klasycznych litów, które podobają mi się od dawna. Może kiedyś takie zakupię, chyba że wcześniej już stracę na nie ochotę. xD

 klikając w podpis zdjęcia przeniesiecie się na stronę danego buta

śliczne delikatne beżowe

takie jak beżowe, ale wersja czarna

i te mi się bardzo podobają, idealne do moich ciemnych ubrań

a te na szybkie wyjście z domu, tzw. 'ciekanie'
i lity ;) jeszcze jest wersja zamszowa
śliczne floralne buty z Summydress



A tu bonusik, coś w stylu pastelgoth, cpk. Gdyby ktoś chciał są w ofercie CCC ;)




Znacie magiczne pudełeczka z niespodzianką? Znacie Shinybox?
Ja chcę poznać i w związku z tym biorę udział w konkursie. Może jeszcze ktoś się skusi?
Konkurs organizowany jest na blogu Świat oczami włosomaniaczki.




~~xoxo
Shion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz