Translate

18.02.2014

36. Walentynki #OOTD #NOTD i ciacho

Nyaa

Dawno mnie tu nie było.
Miałam egzaminy w szkole. Na szczęście wszystkie bardzo dobrze zaliczone. :D  Niestety cały czas wisi na de mną widmo licencjatu. A ja jako totalny leń jeszcze się nie zabrałam za dalsze pisanie. >.>

Ale nie o tym tutaj. :3

Jak Wam minęły Walentynki? Lubicie czy nienawidzicie?

My byliśmy na lodach w porcie. Mmm już wiem, że uwielbiam sorbet wiśniowy. ;)

Przy tej okazji miałam możliwość założyć nową sukienkę, od Mr. Gugu i Miss Go.


 Oraz pomalować paznokcie. ;) RIP dla mojego ułamanego paznokcia... xD


Gdy wróciliśmy, zjedliśmy jeszcze po kawałku tortu, który upiekłam.


~~ xoxo
Shion


1 komentarz:

  1. Moim zdaniem walentynki to głupie święto.
    Ciasto...też chcę tak dekorować. ._.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń