Translate

5.02.2014

35. Różne różności - makijaże, rajstopki, misiowy kapelusik

Nyaaa

Dziś mały misz-masz. 

Na początek znalezione fotki z ostatniego makijażu inspirowanego gyaru(więcej zdjęć tutaj).



Gdzieś na jesień zakupiłam śliczny kapelusik-melonik z misiowymi uszami. Wygląda bardzo dobrze. Jedyny minus, że różne pypcie się na nim owierają, ale wystarczy to przetrzeć rolką i już. :D




Pod koniec stycznia dostałam od siostry kilka rajstop ;)
Są kruczoczarne, ale musiał trochę rozjaśnić zdjęcie by było lepiej widać wzór

w pasku z tyłu są gwiazdki




Ostatnio na zajęciach machnęłam koleżance szybciutki makijaż oka, miałyśmy mało czasu. Zdjęcia jak zwykle nie oddają w pełni kolorów.  
Użyłam czarnej kredki oraz cieni w odcieniach fioletu w zewnętrznym kaciku oraz jasnego różu/ecru bliżej kącika wewnętrznego, fioletowa kreska, czarny tusz, na dolnych rzęsach fioletowy.
Niestety nie mogłam zrobić zdjęcia otwartych oczu, ponieważ musiał użyć flasha-za ciemno było w pomieszczeniu, lepszych warunków nie miałyśmy. W każdym razie musicie uwierzyć na słowo, ze ładnie jej było. :3





W poniedziałek przyszły zamówione pędzelki do makijażu. Bardzo się ucieszyłam, jestem z nich zadowolona. O nich w następnym wpisie. :)



Na koniec zapraszam na moją szafę ~! 


~~xoxo 
Shion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz